Дистанційне навчання 6 класи

Шановні діти! Вітаю Вас на своєм у блозі! Ми продовжуємо працювати із застосуванням технологій дистанційного навчання.Бажаю успіхів у виконанні завдань!


Завдання повинно виконувати кожному у робочому зошиті, 
виконану роботу надсилати на електронну адресу 
nazelena629@gmail.com 

 НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА

08.06.2022 – 09.06.2022

6-А, 6-Б

Урок-гра: Розгадай кросворд

https://onlinetestpad.com/ua/crossword/44548-vodorost%D1%9

01-02.06.2022

6-А, 6-Б

Пізнавальна – розважальна гра «Подорож до миру рослин»

https://naurok.com.ua/rozvazhalno-piznavalna-gra-podorozh-ekologichnim-ekspresom-242293.html



Понеділок 23.05.2022 –Середа 25.05.2022- Четвер 26.05.2022

6-А, 6-Б

Тема: «Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності»

Скласти методичні рекомендації щодо профілактики інфекційних захворювань 



Середа 18.05.2022 - Четвер 19.05.2022

6-А, 6-Б

Узагальнення (3 години)

Будова та життєдіяльність організмів

Повторити параграфи 1-4


Понеділок  16.05.2022

6-А, 6-Б

Узагальнення теми «Гриби»

Виконати самостійну роботу за варіантами







Середа 11.05.2022 – Четвер 12.05.2022

6-А, 6-Б

Тема «Лишайники»

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-lishayniki-170484.html , конспект не писати, прочитати параграф 54, відповісти письмово на питання – слайд 19.

Понеділок 09.05.2022

6-А, 6-Б

Тема «Паразитичні гриби»

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-gribi-paraziti-181223.html ,  записати конспект, прочитати  параграф 53


Понеділок 02.05.2022- Середа 04.05.2022- Четвер 05.05.2022

6-А, 6-Б

Тема «Цвілеві гриби. Дріжджі»

Опрацювати презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-saprotrofni-cvilevi-gribi-drizdzi-446802.html , відповісти на питання   (слайд 20), прочитати параграф 52 


Середа 27.04.2022 – Четвер 28.04.2022

6-А, 6-Б

Тема «Отруєні та їстівні гриби»

Прочитати  параграфи 50-51, відповідати на питання усно.


Понеділок 25.04.2022

6-А, 6-Б

Тема «Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби»

Опрацювати презентацію (конспект не писати), відповісти на питання – сторінка 221 (контрольні запитання письмово), повторити  параграфи 47-48.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-biologi-grupi-gribiv-simbiotichni-mikorizoutvoryuyuchi-shapinkovi-gribi-laboratorne-doslidzhennya-budovi-shapinkovih-gribiv-176738.html



Середа 20.04.2022 – Четвер 21.04.2022

6-А, 6-Б

 

Тема: «Розмноження грибів та їх поширення»

Мета: сьогодні на уроці ми ознайомимося з типами розмноження грибів

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozmnozhennya-ta-poshirennya-gribiv-174837.html. Скласти конспект за картинками, прочитати параграф 48 



Понеділок  18.04.2022

6-А, 6 -Б

Тема 5: «Гриби» (7 годин)

Тема: Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів

Мета: сьогодні на уроці ми вивчемо особливості будови грибів

Опрацювати презентацію. прочитати параграфи 47-48









Середа 13.04.2022 - Четвер 14.04.2022

6-А, 6-Б

Виконати самостійну роботу 







Понеділок 11.04.2022

6-А, 6-Б

Тема: «Значення рослин для життя на планеті Земля. Значення рослин для людини»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо значення рослин у природі та для людини

Використовуючи додаткову літературу, інтернет, заповніть таблицю.

 (не менш 10 значень)

 

Значення рослин у природі

Значення рослин для людини

 

 



Середа 06.04.2022- Четвер 07.04.2022

6-А, 6-Б

Тема: «Рослинні угруповання»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо основні рослинні угруповання

Опрацювати слайди, записати визначення, прочитати параграф 46.











Понеділок 04.04.2022

6-А, 6-Б

Тема: «Життєві форми рослин»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо життєві форми рослин

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittevi-formi-roslin-107376.html , зробити конспект, починаючи з 4 по 11 слайди (записати терміни), виконати самостійну роботу по 2,3 та 12 слайду.

Опрацювати параграф 44-45 



Середа 30.03.2022 – Четвер 31.03.2022

6-А, 6-Б

Тема «Покритонасінні»

Опрацювати параграф 43, заповнити таблицю на сторінці 193


Понеділок 28.03.2022

6-А, 6-Б

Тема «Голонасінні»

Прочитати  параграф 42, заповнити таблицю на сторінці 189, та надіслати.


Середа-Четвер  23.03. – 24.03.2022

6-А, 6 -Б

Тема «Папороті»

Вивчити параграф 41, заповнити таблицю  та відповісти на питання (сторінка 185)


Понеділок 21.03.2022

6-А, 6-Б

Тема «Плауни і хвощі»

Вивчити параграф 40, заповнити у зошиті таблицю і відповісти на питання (сторінка 181)



Середа - четвер  16.03.2022-17.03.2022

6-А,  6- Б  класи  

Тема: "Мохи"

Опрацювати презентацію, прочитати параграф 39 скласти конспекти (присилати не потрібно). https://naurok.com.ua/prezentaciya-mohi-6-klas-24351.html


Понеділок 14.03.2022

6-А, 6-Б

Тема «Водорості. Їх різноманіття та значення»

Опрацювати презентацію, прочитати, конспект не писати. Параграф 38.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-riznomanitnist-vodorostey-109828.html

Виконати самостійну роботу (слайди 24, 25, 26,27)

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vodorosti-ih-budova-riznomanitnist-znacenna-biologia-6-klas-353836.html


Понеділок 21.02.2022

Тема «Способи класифікації рослин»

 Слайди 2-4, 16-27 зробити усно. Записати 6, 7, 15.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-klasifikaciya-roslin-20107.html



Середа- четвер 16.02-17.02. 2022

Тема: «Способи поширення плодів і насіння»

Виконати самостійну роботу за варіантами



Опрацювати слайди 2-9, 12, 14, записати у зошит, повторити параграфи 32- 36
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-uchniv-6-klasu-poshirennya-plodiv-ta-nasinnya-hne-znachennya-156003.html


Понеділок 14.02.2022

Тема: «Плід»

Опрацювати слайди 2, 3, 11, 13, записати у зошит. Прочитати параграф 36

https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-ta-riznomanitnist-plodiv-6-klas-24323.html

 за слайдами 14-51 заповнити таблицю: 


Назва плода

Приклади рослин

Кістянки

Вишня, слива, абрикос, черемха

Яблуко

Груша, айва, горобина

 

 



Середа- четвер 09.02-10.02. 2022

Тема: «Будова насінини»

Виконати самостійну роботу



Опрацювати презентацію 

опрацювати слайди 2, 5,6,7 (малюнок), 10, 12,13, записати конспект, вивчити. прочитати параграф 35

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-nasinina-prorostannya-nasinnya-213628.html


Понеділок 07.02.2022

Тема: «Запліднення у рослин»

мета : вивчити подвійне заплідення квіткових рослин

Опрацювати презентацію - слайди 2, 4-9 (малюнки малювати не потрібно)



Виконати самостійну роботу (параграф 31) за варіантами:





Середа- четвер 02.02-03.02. 2022

Тема: «Запилення рослин»

мета : вивчити основні види запилення

Виконати самостійну роботу: 

1 варіант 164, 166...184 (11 питань)

2 варіант 165, 167 ... 185 (11 питань)




опрацювати слайди з 8 по 16, 18-19, 22-28, записати терміни та приклади рослин, прочитати параграф 33.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-zapilennya-198780.html




Понеділок 31 січня  2022 року

6-А, 6-Б

Тема: «Суцвіття»

мета : вивчити суцвіття та їх значення

Записати назви простих суцвіть, намалювати схему і записати приклади рослин ( слайди з  3 по 14)

Складні суцвіття. Записати визначення і приклади рослин ( схеми малювати не потрібно) слайди з 13 по 16.

19 слайд - переглянути відео- урок. 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sucvittya-211958.html


Середа-Четвер 26 січня - 27 січня 2022 року

6-А, 6-Б

Тема: «Квітка»

мета : вивчити квітку

 Опрацювати презентацію. Скласти конспект за картинками. Опрацювати параграф 32.

















Середа 24.11.2021

 

6-А, 6-Б

 

Тема "Роль бактерій у природі та їхнє значення в житті людини"

Опрацювати презентацію, зробити записи у зошиті, вивчити. 

Прочитати 12-14 параграфи







Самостійна робота 
питання не переписуємо, одразу записуємо відповіді "так" чи "ні"



ЧЕТВЕРГ 06.05.2021

 

6-А, 6-Б

 

Тема: «Розмноження грибів та їх поширення»

Мета: сьогодні на уроці ми ознайомимося з типами розмноження грибів

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozmnozhennya-ta-poshirennya-gribiv-174837.html. Скласти конспект за картинками, прочитати параграф 48 


ЧЕТВЕР 29.04.2021

6-А, 6-Б

Тема 5: «Гриби» (7 годин)

Тема: Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів

Мета: сьогодні на уроці ми вивчемо особливості будови грибів

Опрацювати презентацію. прочитати параграфи 47-48











ВІВТОРОК 27.04.2021

6-А, 6-Б

Тема: «Значення рослин для життя на планеті Земля. Значення рослин для людини»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо значення рослин у природі та для людини

Використовуючи додаткову літературу, інтернет, заповніть таблицю.

 (не менш 10 значень)

 

Значення рослин у природі

Значення рослин для людини

 

 


ЧЕТВЕР 22.04.2021

6-А, 6-Б

Тема: «Рослинні угруповання»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо основні рослинні угруповання

Опрацювати слайди, записати визначення, прочитати параграф 46.












ВІВТОРОК 20.04.2021

6-А, 6-Б

Тема: «Життєві форми рослин»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо життєві форми рослин

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittevi-formi-roslin-107376.html , зробити конспект, починаючи з 4 по 11 слайди (записати терміни), виконати самостійну роботу по 2,3 та 12 слайду.

ЧЕТВЕРГ 15.04.2021

 

6-А, 6-Б

 

Тема: «Екологічні групи рослин»

Мета: сьогодні на уроці ми ознайомимося з екологічними групами рослин

Опрацювати презентацію. Скласти конспект за картинками. Вивчити терміни, прочитати параграф 45 до сторінки 200























Вівторок 13 квітня 2021 року

6-А, 6-Б

Практична робота: Порівняння груп рослин

мета: використовуючи раніше отриманні знання о групах рослин, заповнити таблицю (стор. 189 підручника). відповісти на питання наприкінці таблиці. 

за практичну работу Ви отримаєте оцінки. 


Четвер 08 квітня 2021 року

 

6-А, 6-Б

 

Тема: «Родини покритоносінних рослин»

Мета: вивчити основні родини, їх характеристику.

 

Використовуючи слайди 4-17 з презентації https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-rodini-pokritonasinnih-roslin-194154.html заповнити таблицю та вивчити її:

формула квітки: 

Ч- чашолистики;

П - пелюстки;

Т - тичинки;

М- маточка;

О - оцвітина (чашолистики + пелюстки)


Назва родини

Формула квітки

Назва суцвіття

Назва плода

Представники родини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІВТОРОК 06 квітня 2021 року

 

6-А, 6-Б

 

Тема: «Покритонасінні рослини»

Мета: ознайомитись з  класами покритонасінними рослинами.

 

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-6-klasu-na-temu-pokritonasinni-12443.html  повторити ознаки покритонасінних рослин, починаючи зі слайду 10 до 14.

Записати тему уроку: Однодольні та двудольні рослини, опрацювати слайди з 15 до 24, скласти конспект, вивчити. Прочитати параграф 43-44.

 

ЧЕТВЕР 21 січня 2021 року

6-А, 6-Б

Тема: «Квітка»

 Опрацювати презентацію. Скласти конспект за картинками. Опрацювати параграф 32.






















ВІВТОРОК 19.01.2021

 

6-А, 6-Б

Тема: «Вегетативне розмноження рослин»

Опрацювати презентацію. Скласти конспект за картинками. Опрацювати параграф 31.










ЧЕТВЕРГ 14.01.2021

 

6-А, 6-Б

 

Тема: «Розмноження рослин: статеве та нестатеве»

 

Опрацювати презентацію. Скласти конспект за картинками.











ВІВТОРОК 12.01.2021

 

6-А, 6-Б

 

Тема: «Видозміни листка» 

Опрацювати презентацію, скласти конспект.

Прочитатити параграф 30












ЧЕТВЕРГ 12.11.2020

 

6-А, 6-Б

 

Тема "Роль бактерій у природі та їхнє значення в житті людини"

Опрацювати презентацію, зробити записи у зошиті, вивчити. 

Прочитати 12-14 параграфи







Самостійна робота 
питання не переписуємо, одразу записуємо відповіді "так" чи "ні"





Вівторок 10.11.2020

 

6-А, 6-Б

 

Тема "Бактерії - найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій"


Опрацювати презентацію, зробити записи у зошиті, вивчити. Прочитати 11 параграф




















Четверг 15.10.2020

 

6-А, 6-Б

 

Тема «Хвороби людини, викликані одноклітинними тваринами»



 

  



 


 

 Опрацювати матеріал, заповнити таблицю:

 

Назва паразита

Переносник

Місце існування (яку вражає)

Назва хвороби

 

 

 

 

 

Заходи профілактики хвороби людини, викликані одноклітинними тваринами.

 

 


 

 

 

 





Вівторок 13.10.2020

6-А, 6-Б

Тема 2. (8 годин) «Одноклітинні організми»

«Евглена зелена, амеба, інфузорія – одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі)»








1.     Переписати таблицю, вивчити.

2.     Намалювати в зошиті одноклітинних тварин, підписати їх частини

 

Найпростіші

Особливості будови

Життєдіяльність

Амеба протей

Одноклітинний організм із непостійною формою тіла, що пересувається з допомогою псевдоподій. Має відносно великі розміри (0,2–0,5 мм). У клітині є скорочувальні вакуолі

Живе у водоймах зі стоячою водою й мулистим дном на поверхні дна. У разі пересихання водойми інцистується

Евглена

зелена

Одноклітинний організм із постійною формою тіла, що пересувається з допомогою джгутика. Має невеликі розміри (0,05–0,06 мм). У клітині є скорочувальні вакуолі. У цитоплазмі є хроматофори,

що здійснюють фотосинтез

Живе у водоймах зі стоячою водою й мулистим дном у товщі води. У разі пересихання   водойми інцистується. Для неї характерний змішаний тип живлення. На світлі вона живиться з допомогою фотосинтезу, а в темряві — гетеротрофно, поглинаючи крізь мембрану клітини розчинені органічні речовини

Інфузорія-туфелька

Одноклітинний організм із постійною формою тіла, схожою на туфельку, що пересувається з допомогою війок. Має середні розміри (0,18–0,31 мм). У клітинці є скорочувальні вакуолі,клітинний рот і два ядра (вегетативне й генеративне)

Живе у водоймах зі стоячою водою й мулистим дном








































Домашнє завдання: опрацювати параграф 16, відповісти на питання

Комментариев нет:

Отправить комментарий