Шановні діти! Вітаю Вас на своєм у блозі! Ми продовжуємо працювати із застосуванням технологій дистанційного навчання.Бажаю успіхів у виконанні завдань!
08.06.2022
– 09.06.2022
6-А, 6-Б
Урок-гра: Розгадай
кросворд
https://onlinetestpad.com/ua/crossword/44548-vodorost%D1%9
01-02.06.2022
6-А, 6-Б
Пізнавальна – розважальна гра «Подорож
до миру рослин»
https://naurok.com.ua/rozvazhalno-piznavalna-gra-podorozh-ekologichnim-ekspresom-242293.html
Понеділок 23.05.2022
–Середа 25.05.2022- Четвер 26.05.2022
6-А, 6-Б
Тема: «Одноклітинні
організми. Перехід до багатоклітинності»
Скласти методичні
рекомендації щодо профілактики інфекційних захворювань
Середа
18.05.2022 - Четвер 19.05.2022
6-А, 6-Б
Узагальнення
(3 години)
Будова та
життєдіяльність організмів
Повторити
параграфи 1-4
Понеділок 16.05.2022
6-А, 6-Б
Узагальнення
теми «Гриби»
Виконати
самостійну роботу за варіантами
Середа 11.05.2022
– Четвер 12.05.2022
6-А, 6-Б
Тема «Лишайники»
Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-lishayniki-170484.html , конспект не писати, прочитати параграф 54, відповісти письмово на питання
– слайд 19.
Понеділок 09.05.2022
6-А, 6-Б
Тема «Паразитичні
гриби»
Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-gribi-paraziti-181223.html
, записати конспект, прочитати параграф 53
Понеділок 02.05.2022-
Середа 04.05.2022- Четвер 05.05.2022
6-А, 6-Б
Тема «Цвілеві
гриби. Дріжджі»
Опрацювати презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-saprotrofni-cvilevi-gribi-drizdzi-446802.html
, відповісти на питання (слайд 20), прочитати параграф 52
Середа
27.04.2022 – Четвер 28.04.2022
6-А, 6-Б
Тема «Отруєні
та їстівні гриби»
Прочитати параграфи 50-51, відповідати на питання усно.
Понеділок
25.04.2022
6-А, 6-Б
Тема «Групи
грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби»
Опрацювати
презентацію (конспект не писати), відповісти на питання – сторінка 221
(контрольні запитання письмово), повторити параграфи 47-48.
Середа 20.04.2022
– Четвер 21.04.2022
6-А, 6-Б
Тема: «Розмноження грибів та їх поширення»
Мета: сьогодні на уроці ми ознайомимося з типами розмноження грибів
Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozmnozhennya-ta-poshirennya-gribiv-174837.html. Скласти конспект за картинками, прочитати параграф 48
Понеділок 18.04.2022
6-А, 6 -Б
Тема 5: «Гриби» (7 годин)
Тема: Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів
Понеділок 11.04.2022
6-А, 6-Б
Тема: «Значення рослин для життя на планеті Земля.
Значення рослин для людини»
Мета: сьогодні на
уроці ми розглянемо значення рослин у
природі та для людини
Використовуючи додаткову літературу, інтернет,
заповніть таблицю.
(не менш 10 значень)
Значення рослин у природі |
Значення рослин для людини |
|
|
Середа 06.04.2022-
Четвер 07.04.2022
Тема: «Рослинні угруповання»
Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо основні рослинні угруповання
Опрацювати слайди, записати визначення, прочитати параграф 46.
Понеділок 04.04.2022
6-А, 6-Б
Тема: «Життєві форми рослин»
Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо життєві форми рослин
Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittevi-formi-roslin-107376.html ,
зробити конспект, починаючи з 4 по 11 слайди (записати терміни), виконати
самостійну роботу по 2,3 та 12 слайду.
Опрацювати параграф 44-45
Середа 30.03.2022 – Четвер
31.03.2022
6-А, 6-Б
Тема «Покритонасінні»
Опрацювати параграф 43,
заповнити таблицю на сторінці 193
Понеділок 28.03.2022
6-А, 6-Б
Тема «Голонасінні»
Прочитати параграф 42, заповнити таблицю на сторінці 189,
та надіслати.
Середа-Четвер 23.03. – 24.03.2022
6-А, 6 -Б
Тема «Папороті»
Вивчити параграф 41, заповнити таблицю та відповісти на питання (сторінка 185)
Понеділок 21.03.2022
6-А, 6-Б
Тема «Плауни і хвощі»
Вивчити параграф 40, заповнити у зошиті таблицю і відповісти на питання
(сторінка 181)
Середа - четвер 16.03.2022-17.03.2022
6-А, 6- Б
класи
Тема: "Мохи"
Опрацювати
презентацію, прочитати параграф 39 скласти конспекти (присилати не потрібно). https://naurok.com.ua/prezentaciya-mohi-6-klas-24351.html
Понеділок 14.03.2022
6-А, 6-Б
Тема «Водорості. Їх різноманіття
та значення»
Опрацювати
презентацію, прочитати, конспект не писати.
Параграф 38.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-riznomanitnist-vodorostey-109828.html
Виконати самостійну
роботу (слайди 24, 25, 26,27)
Тема «Способи класифікації
рослин»
https://naurok.com.ua/prezentaciya-klasifikaciya-roslin-20107.html
Середа- четвер 16.02-17.02. 2022
Тема: «Способи поширення плодів і насіння»
Виконати самостійну роботу за варіантами
Опрацювати слайди 2-9, 12, 14, записати у зошит, повторити параграфи 32- 36
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-uchniv-6-klasu-poshirennya-plodiv-ta-nasinnya-hne-znachennya-156003.html
Понеділок 14.02.2022
Тема: «Плід»
Опрацювати слайди 2, 3, 11, 13, записати у зошит. Прочитати параграф 36
https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-ta-riznomanitnist-plodiv-6-klas-24323.html
за слайдами 14-51 заповнити таблицю:
Назва плода |
Приклади рослин |
Кістянки |
Вишня, слива, абрикос, черемха |
Яблуко |
Груша, айва, горобина |
|
|
Середа- четвер 09.02-10.02. 2022
Тема: «Будова насінини»
Виконати самостійну роботу
Опрацювати презентацію
опрацювати слайди 2, 5,6,7 (малюнок), 10, 12,13, записати конспект, вивчити. прочитати параграф 35
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-nasinina-prorostannya-nasinnya-213628.html
Понеділок 07.02.2022
Тема: «Запліднення у рослин»
мета : вивчити подвійне заплідення квіткових рослин
Опрацювати презентацію - слайди 2, 4-9 (малюнки малювати не потрібно)
Середа- четвер 02.02-03.02. 2022
Тема: «Запилення рослин»
мета : вивчити основні види запилення
Виконати самостійну роботу:
1 варіант 164, 166...184 (11 питань)
2 варіант 165, 167 ... 185 (11 питань)
опрацювати слайди з 8 по 16, 18-19, 22-28, записати терміни та приклади рослин, прочитати параграф 33.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-zapilennya-198780.html
Понеділок 31 січня 2022 року
6-А, 6-Б
Тема: «Суцвіття»
мета : вивчити суцвіття та їх значення
Записати назви простих суцвіть, намалювати схему і записати приклади рослин ( слайди з 3 по 14)
Складні суцвіття. Записати визначення і приклади рослин ( схеми малювати не потрібно) слайди з 13 по 16.
19 слайд - переглянути відео- урок.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sucvittya-211958.html
Середа-Четвер 26 січня - 27 січня 2022 року
6-А, 6-Б
Тема: «Квітка»
мета : вивчити квітку
Середа 24.11.2021
6-А, 6-Б
Тема "Роль бактерій у природі та їхнє значення в житті людини"
Опрацювати презентацію, зробити записи у зошиті, вивчити.
Прочитати 12-14 параграфи
ЧЕТВЕРГ 06.05.2021
6-А, 6-Б
Тема: «Розмноження грибів та їх поширення»
Мета: сьогодні на уроці ми ознайомимося з типами
розмноження грибів
Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozmnozhennya-ta-poshirennya-gribiv-174837.html. Скласти конспект за
картинками, прочитати параграф 48
ЧЕТВЕР
29.04.2021
6-А,
6-Б
Тема
5: «Гриби» (7 годин)
Тема:
Особливості живлення, життєдіяльності та будови грибів
ВІВТОРОК
27.04.2021
6-А,
6-Б
Тема:
«Значення рослин для життя на планеті Земля. Значення рослин для людини»
Мета: сьогодні на
уроці ми розглянемо значення рослин у природі
та для людини
Використовуючи додаткову літературу, інтернет, заповніть
таблицю.
(не менш 10
значень)
Значення рослин у природі |
Значення рослин для людини |
|
|
ЧЕТВЕР
22.04.2021
6-А,
6-Б
Тема:
«Рослинні угруповання»
Мета: сьогодні на
уроці ми розглянемо основні рослинні угруповання
Опрацювати слайди,
записати визначення, прочитати параграф 46.
ВІВТОРОК
20.04.2021
6-А,
6-Б
Тема:
«Життєві форми рослин»
Мета: сьогодні на
уроці ми розглянемо життєві форми рослин
Опрацювати
презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittevi-formi-roslin-107376.html
, зробити конспект, починаючи з 4 по 11 слайди (записати терміни), виконати
самостійну роботу по 2,3 та 12 слайду.
ЧЕТВЕРГ 15.04.2021
6-А, 6-Б
Тема: «Екологічні групи рослин»
Мета: сьогодні на уроці ми ознайомимося з екологічними
групами рослин
Опрацювати презентацію. Скласти конспект за
картинками. Вивчити терміни, прочитати параграф 45 до сторінки 200
Вівторок 13 квітня 2021 року
6-А, 6-Б
Практична робота: Порівняння груп рослин
мета: використовуючи раніше отриманні знання о групах рослин, заповнити таблицю (стор. 189 підручника). відповісти на питання наприкінці таблиці.
за практичну работу Ви отримаєте оцінки.
Четвер 08 квітня 2021 року
6-А, 6-Б
Тема: «Родини покритоносінних рослин»
Мета: вивчити основні родини, їх характеристику.
Використовуючи слайди 4-17 з презентації https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-rodini-pokritonasinnih-roslin-194154.html заповнити таблицю та вивчити її:
формула квітки:
Ч- чашолистики;
П - пелюстки;
Т - тичинки;
М- маточка;
О - оцвітина (чашолистики + пелюстки)
Назва родини |
Формула квітки |
Назва суцвіття |
Назва плода |
Представники родини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-А, 6-Б
Тема: «Покритонасінні рослини»
Мета: ознайомитись з класами
покритонасінними рослинами.
Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-biologi-dlya-6-klasu-na-temu-pokritonasinni-12443.html повторити ознаки покритонасінних рослин, починаючи зі
слайду 10 до 14.
Записати тему
уроку: Однодольні та двудольні рослини, опрацювати слайди з 15 до 24, скласти
конспект, вивчити. Прочитати параграф 43-44.
ЧЕТВЕР 21 січня 2021 року
6-А, 6-Б
Тема: «Квітка»
ВІВТОРОК 19.01.2021
6-А, 6-Б
Тема: «Вегетативне розмноження рослин»
Опрацювати презентацію. Скласти конспект за картинками. Опрацювати параграф 31.
ЧЕТВЕРГ 14.01.2021
6-А, 6-Б
Тема: «Розмноження рослин: статеве та нестатеве»
Опрацювати презентацію. Скласти конспект за
картинками.
ВІВТОРОК 12.01.2021
6-А, 6-Б
Тема: «Видозміни листка»
Опрацювати презентацію, скласти конспект.
Прочитатити параграф 30
ЧЕТВЕРГ 12.11.2020
6-А, 6-Б
Тема "Роль бактерій у природі та їхнє значення в житті людини"
Опрацювати презентацію, зробити записи у зошиті, вивчити.
Прочитати 12-14 параграфи
Вівторок 10.11.2020
6-А, 6-Б
Тема "Бактерії - найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій"
Четверг 15.10.2020
6-А, 6-Б
Тема «Хвороби людини, викликані
одноклітинними тваринами»
Назва паразита |
Переносник |
Місце існування (яку вражає) |
Назва хвороби |
|
|
|
|
Заходи профілактики хвороби
людини, викликані одноклітинними тваринами.
Вівторок 13.10.2020
6-А, 6-Б
Тема 2. (8 годин) «Одноклітинні організми»
«Евглена зелена, амеба, інфузорія – одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі)»
1. Переписати таблицю, вивчити.
2. Намалювати в зошиті одноклітинних тварин, підписати їх частини
Особливості будови | Життєдіяльність | |
Амеба протей | Одноклітинний організм із непостійною формою тіла, що пересувається з допомогою псевдоподій. Має відносно великі розміри (0,2–0,5 мм). У клітині є скорочувальні вакуолі | Живе у водоймах зі стоячою водою й мулистим дном на поверхні дна. У разі пересихання водойми інцистується |
Евглена зелена | Одноклітинний організм із постійною формою тіла, що пересувається з допомогою джгутика. Має невеликі розміри (0,05–0,06 мм). У клітині є скорочувальні вакуолі. У цитоплазмі є хроматофори, що здійснюють фотосинтез | Живе у водоймах зі стоячою водою й мулистим дном у товщі води. У разі пересихання водойми інцистується. Для неї характерний змішаний тип живлення. На світлі вона живиться з допомогою фотосинтезу, а в темряві — гетеротрофно, поглинаючи крізь мембрану клітини розчинені органічні речовини |
Інфузорія-туфелька | Одноклітинний організм із постійною формою тіла, схожою на туфельку, що пересувається з допомогою війок. Має середні розміри (0,18–0,31 мм). У клітинці є скорочувальні вакуолі,клітинний рот і два ядра (вегетативне й генеративне) | Живе у водоймах зі стоячою водою й мулистим дном |
Комментариев нет:
Отправить комментарий