Дистанційне індивідуальне навчання 8, 9 , 10, 11 класи




Завдання небохідно Виконувати у робочому зошиті! 
Виконання роботу надсилати  на електронну адресу 
nazelena629@gmail.com 

 8, 9 , 10, 11 класи завдання для

 кожного класу


08.02.2022

8 клас

Тема : Будова серця.

Переглянути відео, прочитати параграф 18.

https://www.youtube.com/watch?v=3u1e4_006dc


8.02.2022

9 клас

Тема : Закони Менделя

ереглянути відео, прочитати параграф 32

https://www.youtube.com/watch?v=j9y5rxAYfE0



18.11.2021

9-Б

Сіденко Євгеній

Біологія

Тема: Структура клітини. Будова двомембранних та немембранних органел 

Мета: розглянути особливості будови та функції двомембранних та немембранних органел

Законспектувати матеріал та вивчити










12.11.2021

11-А

Шкляренко Микита

Тема: Адаптація. Подразливість

Мета: розширити знання про подразливість як основну властивість живих організмів.

Прослухати відеоряд

https://uk.everyday-psychology.com/chto-takoe-razdrazhimost-news-469911

Прочитати параграф 1


17.11.2021

11-А

Шкляренко Микита

Тема: Поняття про преадаптацію та постадаптацію

Мета:виявити значення преадаптації та постадаптації 

Прослухати відеоряд, вивчити терміни

https://www.youtube.com/watch?v=8IOUxqlbcyA


17.11.2021

9-Б

Сіденко Євгеній

Географія

Тема: Сучасні тенденції розвитку світового господарства

Мета:розглянути сучасні тенденції розвитку світового господарства

Прочитати параграф 9, виписати терміни, виконати практичну роботу номер 2 на сторінці 54. 

 11.11.2021
9-Б
Сіденко Євгеній
Тема: Будова клітини. Будова біологічних мембран.
Мета: розглянути особливості будови клітинних мембран та механізми транспорту речовин крізь них.
Опрацювати презентацію https://ppt-online.org/439522
Законспектувати будову мембрани і транспорт речовин, вивчити

Прочитати параграф 9


10.11.2021

9-Б клас

Сіденко Євгеній

Географія

Тема: Світове господарство. 

Мета: розглянути етапи розвитку та типи економічних систем.

Переглянути презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-9-klasi-po-temi-svitove-gospodarstvo-mizhnarodniy-podil-praci-59021.html

Записати основні поняття та вивчити їх. Прочитати параграфи  6 -7



11-А Шкляренко Микита.

Тема: Вчення Вернадського В. І. про біосферу та ноосферу.

Мета: з'ясувати значення вчення Вернадського про біосферу та ноосферу для уникнення глобальної екологічної кризи. 

Прослухати відеоряд

https://www.youtube.com/watch?v=KALopzEu9IE

Домашнє завдання

Прочитати параграф 33, відповісти на питання 


                 11-А Шкляренко Микита

                                   13.10

Тема:Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери.

Мета:Сформувати знання про біогеохімічні цикли.

Прослухати відео за посиланням https://youtu.be/xqodf1eZ8Ls , прочитати параграф 31, відповідати на питання 

                       9-Б Сіденко Євгеній

                                  13.10

Тема: Методи вивчення клітини.

Мета: розглянути основні методи дослідження клітини

Опрацювати параграф 14, скласти конспект та вивчити його.


                11-А Шкляренко  Микита 

                                 8.10

Тема: Агроценози їхня структура.

Мета: З`ясувати особливості агроценозів та шляхи підвищення їхньої продуктивності

Прослухати відео https://youtu.be/rrfHKSirAu4 ,прочитати параграф 30, відповідати на питання

                                  07.10

                               Сіденко Євгеній 9-А

                                  Географія

  Тема:Чинники розміщення виробництва.

Мета:Розглянути основні чинники розміщення виробництва, виконати практичну роботу.

Завдання:Опрацювати 5 параграф, виконати практичну роботу №1 на ст. 30.


                             Сіденко Євгеній 9-А

                                      06.10

                                   Біологія

Тема: Розв`язування елементарних вправ зі структури білків і нуклеїнових кислот

Мета: навчитися застосовувати знання про будову білків і нуклеїнових кислот для розв`язування вправ.

Завдання: Виконати практичну роботу №1 на ст.42 . Повторити с 1 по 8 параграф, підготуватися до тематичної роботи.

                                  

                                                          30.09

 Географія
Тема:Форми суспільної та просторової організації виробництва.
Мета:розглянути основні форми організації виробництва.
Завдання:опрацювати параграф, вивчити терміни, та письмово відповісти на питання 2,6,7 на сторінці 26.

 29.09

Біологія
Тема:Нуклеїнові кислоти. АТФ.
Мета:ознайомитися із різноманіттям і функціями нуклеїнових кислот.

Завдання:опрацювати параграфи 7-8, записати будову ДНК та РНК и письмово виконати завдання 6-9 на сторінці 39.

9-а клас Сіденко Е.

23.09.2021

Географія

Тема:Секторна модель економіки.

Мета: вивчити основні сфери економіки та види господарської діяльності.

Опрацювати п3 зробити записи термінів та вивчити їх. Виконати завдання 7 на стр. 21 

22.09.2021

Біологія

Тема:Білки
Мета:ознайомитися із різноманіттям і функціями білків.

Опрацювати п.3 вивчити таблицю на стр. 17

2-9.09.2021

Біологія

Тема: Біологія як наука

Мета: ознайомитися з основними властивостями живих організмів та рівнями їхньої організації. 

Прочитати параграф 1, виконати завдання  на стр. 7(1-4 тести)


16.09.2021

Тема: Неорганічні сполуки

Мета: проаналізувати особливості будови неорганічних речовин та їх значення.

Опрацювати параграф 2, виконати завдання на стр. 13 (6-11 письмово)


Географія

1-8.09.2021

Тема: Економічна географія в системі географічних наук.

Мета: розглянути зв'язки економічної географії з іншими науками.

Опрацювати параграф 1, відповісти письмово на питання 4 на стр. 7

15.09.2021

Тема: Національна економіка та показники її економічного розвитку.

Мета: розглянути що таке господарство, виробництво, послуга.

Опрацювати параграф 2, терміни записати у зошит і вивчити.

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

ВІВТОРОК 27.04..2021

10 клас

Прослухати відео https://www.youtube.com/watch?v=8DPDcftZt9Q


СЕРЕДА 05.05.2021

7-клас

Тема 4 (6 годин) : «Організми й середовища існування»
«Популяції. Екосистеми та чинники середовища»

мета: сьогодні на уроці ми розглянемо популяцїю, Екосистеми та чинники середовища

Опрацювати презентацію. Записати у зошит терміни, вивчити, опрацювати параграф 51










СЕРЕДА  28.04.2021

7- клас

Контрольна робота з теми «Поведінка тварин»
І варіант
І рівень
Виберіть одну правильну відповідь (0,5 б.)
1.     Науку, яка вивчає поведінку тварин називають …
а) екологія; б) зоологія; в) фізіологія; г) етологія.
2. Форми поведінки, які передаються в спадок нащадкам від батьків називаються…
а) вродженою поведінкою; б) набутою поведінкою; в) научінням; г) імпритингом.
3. Періодичне переміщення тварин «туди і назад» між суттєво відмінними середовищами життя – це …
а) орієнтування; б) мігація; в)імпритинг; г) харчова поведінка.
4. Визначте поведінку, що включає різноманітні поведінкові акти, спрямовані на виживання і життєзабезпечення окремої особини:
а) дослідницька; б) харчова; в) індивідуальна; г) гігієнічна.
5. Поведінку пов`язану з пошуками укриття, уникненням небезпек, охороною дитинчат називають …
а) харчовою; б) захисною; в) гігієнічною; г) дослідницькою.
6. Укажіть, яка поведінка включає маркування або мічення меж ділянки та її охорону від інших тварин свого виду:
а) дослідницька; б) харчова; в) територіальна; г) гігієнічна.
ІІ рівень
Дайте визначення термінам (1 б.)
7. Набута поведінка – це …
8. Дослідницька активність - це …
9. Соціальні тварини- це …
ІІІ рівень
10. Встановіть відповідність між формами поведінки тварин і їх зображеними прикладами: (2 б.)


а) дослідницька поведінка; б) харчова поведінка; в) репродуктивна поведінка; г) гігієнічна поведінка.


1



2

3

4



11. Встановіть відповідність між термінами та їх визначенням: (2 б.)
а) Грумінг       1. Зміна індивідуальної поведінки в результаті попереднього досвіду, 
                         тобто взаємодії тварини з навколишнім світом.                
 б) Научіння      2. Поведінка пов`язана з поділом території на окремі ділянки.
в) Територіальна поведінка  3. Поведінка спрямована на очищення поверхні тіла, 
                                                  наприклад умивання, купання.
г) Альфа-особина                   4. Лідер в угрупованні тварин.
ІV рівень
Дайте розгорнуту відповідь (2 б.)
12. Що таке елементарна розумова діяльність тварин та як її вивчають?


СЕРЕДА  28.04.2021

9 клас

Тема: «Одомашнення рослин та тварин. Поняття про селекцію.»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо поняття про селекції.

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-odomashnennya-roslin-i-tvarin-selekciya-metodi-selekci-180752.html , вивчити терміни, скласти конспект, опрацювати параграфи 58-59.


Понеділок 26.04.2021 - П'ятниця 30.04.2021

8 клас

Тема: «Сон та біоритми»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо природу та фази сну, біоритми людини

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-son-bioritmi-177576.html, (14 слайд не використовуємо) Скласти конспект, прочитати параграф 48 



ВІВТОРОК 20.04.2021

10 клас

Тема: «Ріст і розвиток клітин»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо ріст і розвиток клітин

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=7_x9IfWYtMU



СЕРЕДА 21.04.2021

9 клас

Тема: «Стабільність екосистем та причини її порушення»

мета: сьогодні на уроці ми розглянемо стабільність екосистем та причини її порушення

Опрацювати презентацію


Зробити записи у зошиті, вивчити терміни.

Самостійна робота
Обгрунтовано відповісти на питання:
1. Чому антропогенні чинники виділяють в окрему групу?
2. Доведіть, що екосистема цілісна і саморегулятивна жива система.
3. Як організми пристосовуються до змін умов довкілля? (5 прикладів)


СЕРЕДА 21.04.2021

7 клас

Тема: «Форми поведінки тварин.»
мета: сьогодні на уроці ми розглянемо форми поведінки тварин і виконаєм практичну роботу 

Опрацювати матеріал на малюнках, зробити записи у зошиті, виконати практичну роботу, вивчити терміни.








Д/з: прочитати 45 параграф у підручниках.


Понеділок  19.04.2021, П'ятниця 23.04.2021

8-А, 8-Б

Тема: «Безумовні рефлекси»

Мета: сьогодні на уроці ми розглянемо безумовні рефлекси та їх види

Опрацювати слайди, зробити їх конспект, прочитати параграфи 44-45












ПОНЕДІЛОК 19.04.2021

8-А, 8-Б

Тема  9: «Вища нервова діяльність» (7 годин)
«Поняття про вищу нервову діяльність, та її основні типи»
мета: сьогодня на уроці ми розглянемо поняття про ВНД, темперамент та виконуюємо дослідницький практикум, (посилання на тест напркінці презентації).

Опрацювати презентацію, записати у зошиті конспект, вивчити, опрацювати параграфи 43, за практичну роботу будуть виставлятись оцінки.


















Виконати практичну роботу. Пройти тест https://testometrika.com/personality-and-temper/questionnaire-eysenck-pen/записати висновок у зошиті.


7-А

 7 квітня, 14 квітня 2021

Тема "Поведінка тварин у природі та методи її вивчення"

мета: сьогодні на уроці ми розглянемо поведінку тварин та методи її вивчення

Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-biologi-povedinka-tvarin-ta-metodi-vivchennya-13154.html записати визначення - методи поведінки


10 -А

 6 квітня, 13 квітня 2021

Тема "Репродукція як механізм існування видів"

мета: сьогодні на уроці ми розглянемо види розмноження організмів

переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=26X8mqbXd3I


9-А

7 квітня, 14 квітня 2021

Тема "Різноматність екоситем. Харчові зв'язки"

мета: сьогодні на уроці ми розглянемо різноманітність екосистем та харчові зв'язки

переглянути відеоуроки і опрацювати параграфи 50-51.

https://www.youtube.com/watch?v=CRMSfImdqk8

https://www.youtube.com/watch?v=ayg_tQWTcMg



8-А, 8-Б

12 квітня та 16 квітня 2021

Тема "Слухова сенсорна система"

мета: сьогодні на уроці ми розглянемо будову слухову сенсорної системи

опрацювати параграф 39, стор. 138-139, записати в зошиті будову вуха.


8-А, 8-Б

5 квітня та 9 квітня 2021

Тема "Зорова сенсорна система"

мета: сьогодні на уроці ми розглянемо будову зорової сенсорної системи

опрацювати параграф 38, стор. 134-135, записати в зошиті будову ока.



8-А березень

Тема. Вегетативна нервова система. Захворювання нервової системи та їх профілактика.

Мета: обґрунтувати взаємодію симпатичної і парасимпатичної нервової системи; формувати дбайливе ставлення до власного організму; профілактика травматизму.

 Переглянути відеопрезентації

Д.З. Опрацювати п.35-36.

Виконати тести ст.130-131

Самостійну роботу(тести) виконати письмово, відповіді надіслати на пошту


8-Б

5 лютого

Тема. Головний мозок. Будова та функції переднього мозку

Мета: поглибити знання з будови та функцій великих півкуль

Переглянути відеопрезентації


Виконати тести (відповіді надіслати на пошту)



Д.З. Опрацювати п.34


8-Б

26 лютого

Тема: Будова і функції спинного мозку.

Мета: Розкрити значення будови та функцій спинного мозком.

Переглянути відеопрезентацію


Д.З . Прочитати п.33, Скласти конспект, відповідати на питання на с.121(усно).


8-Б

19 лютого

Тема: Значення нервової системи. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга.

Мета: Розвивати уміння порівнювати та вирізняти складові центральної і периферичної нервової системи.

Переглянути відеопрезентацію та виконати тести на основі вивченого матеріалу.


Д.З. Прочитати п. 31-32, Скласти конспект, вивчити терміни (виділенні жирним шрифтом)


8-Б

12 лютого

Тема: значення та будова шкіри. Захворювання шкіри та їх профілактика.

Мета: Узагальнити знання про будову і функції шкіри,розкрити роль шкіри як зовнішнього бар'єра в обміні речовини організму з навколишнім середовища.


Переглянутися відеопрезентацію. Прочитати п. 22-24. Виконати узагальнення за темою «Виділення. Терморегуляція »на с.94-95, відповіді надіслати на електронну пошту.


8-Б

5 лютого

Тема: Виділення - важливий етап обміну речовини. Будова і функції сечовидільної системи.

Мета: Встановити особливості будови сечовидільної системи.

Переглянутися відеопрезентацію, прочитати параграф 21 та виконати тести на основі вивченого матеріалу.





8-Б клас

28 січня

Прочитати параграф 19-20, звернути увагу на таблицю на с.72 (вивчити). Відповідати на питання (усно) наприкінці параграфу.

Письмово виконати тести на с.80-81.



Комментариев нет:

Отправить комментарий