Опис педагогічної діяльності вчителя біологія
Новогродівської СОШ №10
Назарової Олени Яківни
Я, Назарова Олена
Яківна, свою педагогічну діяльність вибудовую керуючись Законом України «Про
освіту», Концепцією модернізації освіти в Україні, освітньою програмою.
Метою моєї
педагогічної діяльності є розвиток індивідуальних здібностей через залучення
уваги учнів до охорони природи, поліпшення навколишнього середовища, формування
духовного світу школярів, а так само формування творчого потенціалу учнів. Для
того щоб реалізувати її, я поставила перед собою наступні завдання:
1) організувати
процес навчання таким чином, щоб кожне зусилля з оволодіння знаннями протікало
в умовах розвитку пізнавальних здібностей учнів;
2) сприяти формуванню
у них таких основних прийомів розумової діяльності, як аналіз, синтез,
узагальнення, порівняння;
3) вчити учнів
самостійно працювати, висловлювати і перевіряти припущення, здогадки, вміти
робити узагальнення вивчених фактів, творчо застосовувати знання в нових
ситуаціях;
4) розвивати творчу
індивідуальність через уроки біології.
Діяльність вчителя по навчанню
|
1. Застосовую на уроках методики сучасних технологій
навчання:
- розробляю індивідуальні маршрути для учнів при
вивченні матеріалу;
- спільно з учнями проводжу рефлексію і намічаю план
дій щодо поліпшення проведення навчальної діяльності;
- організовую роботу зі слабкими учнями (індивідуальна
і додаткова робота) та сильними учнями (підготовка до олімпіад, додаткові
заняття);
2. Застосовую на практиці технічне забезпечення та ІКТ:
А) комп'ютер (перегляд презентацій, створення
презентацій використання інтернет - ресурсів, використання он-лайн тестів при
підготовці учнів 11 класів до ЗНО, пошук інформації та дидактичних розробок
уроків тощо);
Б) сканер (створюю презентації до уроків);
В) цифровий фотоапарат (створюю презентації для
позакласних заходів);
Г) CD - диски (для вивчення нового матеріалу, а так
само самостійної роботи).
3. Цілеспрямовано працюю над розвитком пізнавальних і
комунікативних здібностей учнів:
- навчаю школярів різних форм взаємодії між собою,
таких як парна робота, групова;
- сприяють вихованню в учнів вміння слухати,
висловлювати свої думки письмово і усно, при цьому важливу роль відіграє
повага до думки дитини, виховання поваги до себе та іншого, визнання за іншим
право мати свою точку зору, терпимість до недоліків інших людей, вміння
працювати в колективі та самостійно здобувати інформацію.
4. Чітко уявляю результати своєї праці і їх місце в
колективі.
5. Маю стимул до безперервного самовдосконалення,
професійного зростання.
|
Позаурочна діяльність вчителя з навчальних предметів
|
· Проводжу додаткову роботу з учнями, проводжу предметні тижні, на яких
прагну розвивати інтерес до предмету.
· Брала участь у акції «Збережемо ялинку», та «Первоцвіт», отримала грамоту
за агітаційні матеріали в 2013р.
· Проводжу додаткові заняття з учнями.
· Розробила і реалізую програму підготовки учнів до ЗНО у позаурочний час.
· Учні самостійно готують доповіді та реферати з предмету, використовуючи
різну наукову літературу, ресурси Інтернет.
· Формую в учнів активну пізнавальну діяльність, проводжу додаткові заняття
з предметів, займаюся з обдарованими дітьми, готую учнів до олімпіад.
|
Діяльність вчителя в області виховання
|
1. Мною створена система виховної роботи
2. Результатом виховання в класі стали наступні
показники:
- учні активно беруть участь у заходах;
- надають допомогу літнім і старим;
- допомагають молодшим;
- дбайливо ставляться до природи;
- у класі відсутні правопорушення;
- учні вміють керувати власною діяльністю.
Для роботи з батьками вибудувана освітня і виховна
програма, яка передбачає безпосередню участь батьків у житті школи:
- у класі працює батьківський комітет;
- всі батьки класу відвідують загальношкільні збори;
- з метою просвіти батьків з проблем виховання проводжу
батьківські лекторії;
- спільна участь в акції «Спорт замість наркотиків»;
- участь батьків у Днях здоров'я «Мама, тато, я -
дружна сім'я»; допомога в організації та проведенні загальношкільних заходах
(«День здоров'я», «День матері», «Новий рік», «8 березня» і т. д.).
3. Приймаємо активну участь в організації та проведенні
наступних заходах:
- акція «Спорт замість наркотиків» - похвальні листи за
участь від імені директора школи;
- акція «Проблеми СНІДу».
4. Мої вихованці беруть участь в організації активного
відпочинку, виявляють організаторські здібності.
5. На перше місце ставлю проблеми фізичного здоров'я
школярів, другим напрямком класного керівника є - спілкування. Сприймаю кожну
дитину як особистість, поважаю його думку, інтереси; спокійно відстоюю свою
точку зору, не пригнічуючи дітей, намагаюся бути об'єктивною, доброзичливою,
вимогливою і справедливою, прагну до співпраці.
|
Діяльність вчителя в галузі здоров'язбереження
|
В кабінеті біології є відповідні інструкції по техніці
безпеки; комплекс вправ фізкультурних хвилинок, які поєднують у собі
психічне, динамічне навантаження на окремі органи і системи і на весь
організм в цілому, призначені для зняття локального стомлення і загального
впливу: для поліпшення кровообігу, для зняття втоми різних груп м'язів, для
мобілізації уваги і т. д.
- використовую гімнастики для очей;
- враховую вікові та індивідуальні особливості учнів
при плануванні уроку;
- суворо контролюю провітрювання навчального кабінету;
- організовую активну оздоровчу зміну учнів;
- взаємодію з медичним працівником міста, шкільним
психологом;
- беру участь у реалізації шкільної програми
«Здоров'я»;
- створила і підтримую в кабінеті затишну обстановку,
яка знімає напругу, створює гарний настрій.
Організація діяльності по збереженню здоров’я дозволила домогтися
наступних результатів:
- більш швидке переключення уваги, краще працюють з
текстом як у підручнику, так і на дошці, і зокрема інтерактивної;
- підвищилися працездатність, розвиток комунікативної
компетентності;
- учні є активними учасниками змагань, походів,
екскурсій.
|
Узагальнення та поширення власного педагогічного
досвіду та майстерності
|
Знання, набуті на курсах і шляхом самоосвіти,
застосовую на уроках, передаю колегам, ділюся своїм досвідом роботи.
- виступала на міському семінарі з теми: «Індивідуальна
діяльність учнів на уроці»,
- брала участь у дистанційному семінарі «Застосування
технології ІКТ на уроках біології»
- брала участь у конкурсі проектів класних керівників
- являюсь керівником міських методичних об’єднань
|
Ефективний соціальний досвід
|
Щороку беру участь в акції «Первоцвіт», «Зимовий
букет».
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий